torsdag 30 augusti 2007

Idag har det varit en riktig scrappdag. När jag kom hem från jobbet kl.14.30 satte jag igång och har hållt på hela eftermiddagen och till nu (20.55) Gjorde några LO:s i 6x6 och det är ganska kul faktiskt. Det känns som en liten LO blir fortare färdig, men det kan också vara svårt att få plats med det man vill ha med. Som ni ser gör jag ett album med recept och ett ned "tänkvärda ord". I receptalbumet har jag recept på något jag bakat eller lagat till själv. Jag har också ett kort på den färdiga resultatet eller på ingredienserna. Det är alltså inte recept från någon receptswapp. Albumet med "tänkvärda ord" är precis som det låter. Jag gillar små citat och verset som man kan hitta här och där. Till verserna försöker jag också få till nåt bra kort.

Har du något "tänkvärt ord" till mig skulle jag bli jätteglad.

Inga kommentarer: