måndag 5 juli 2010

Mitt i sommaren.....

....men än har jag inte semester.
Men jag har bara fyra dagar kvar att jobba.
Oj, vad det blommar i värmen men snart
måste det komma regn om inte allt ska vissna bort.
De första rosorna har slagit ut....är inte det tidigt !? Och så har vi våra trogna besökare i trädgården de kommer och försöker få sig en och anna potatis till mellanmål. Lennart är inte så värst intresserad av att dela med sig av sin middagsmat. Badar gör jag ju givetvis. 22 gader är det nu i min Vänervik.
SMULTRON
i massor plockar Lennart och vi äter
så mycket vi orkar.
Mycket socker och grädde blir det.

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Näää nu som jag skrev en lång kommentar te dej och blir borta och så står det error??!!..fy vad jag blir suur... Nu börjer ja om igen...Stor fågel du har i trädgården skrev jag..och nåt om min nybörjade semester..och ..hmmm..att du har röda bär liksom jag fast mina är de större..och att jag äter så magen står i fyra hörn..och vad skrev jag mer..??kommer inte ihåg.. ,men nu önsker jag dej en trevlig sommar istället och försäkerhets skull så kopierar jag kommentaren nu:)..kram..Pia

♥ Pia... sa...

Puuh..det gick vägen denna gången:)

Anonym sa...

Ojoj vad jag blir sugen på smultron *suck* Å härligt att du lagt in lite bilder att njuta av. Ha en go helg!