onsdag 12 mars 2008

Tillbaka igen....

Det har inte blivit något skrivet
här på ett tag. Det har varit något
krångel mellan mig och Blogger.
Men jag har kikat runt lite på
andra bloggar och det finns ju hur
mycket som helst att läsa och titta på.
Här kommer ett par bilder som
jag lånat av ett par okända bloggare.
Detta är "bröst" i olika hudfärger
som säljes till förmån för
bröstcancerforskning
Jättekul ide´tycket jag.

Den här bilden är underbar!

Man kan undra vad det är för

liten människa som väl vid det

här laget kommit ut i världen.


1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej och tack för kommentaren..sköna bilder du visar...jo ..om du går in på en sida som heter www.art-e-zine.co.uk har flera sidor ..men kommer inte på nån mer just nu...påminn mej gärna igen så ska jag leta upp dom...ha de så gött..PIA