fredag 30 januari 2009

Mitt 4:e kort....

Man kan hitta på mycket roligt i bloggvärlden.
Veronika utmanar sina besökare på bloggen
att lägga ut det 4:e kortet man har
i sin bildsamling.
Har man flera mappar ska man ta
den 4:e mappen och sedan den 4:e bilden i den.
Min bild blev den här.
Hoppas att det är ok Anders att
jag visar upp dig så här för hela världen.
Här är vi på besök hos Anders och Brith
vid juletid som ni ser.
Anders har ett par veckors semester
från sitt uppdrag i Sri Lanka åt Räddningsverket.
Undrar just vad han har för sig nu....
För mig vore det helt otänkbart att resa
iväg så där flera månader.
Jag som bara vill vara borta för dagen
eller möjligtvis över en natt.
Men det är tur att vi är olika så det
finns de som vill göra sådana insatser.
~~~~~~~~~
Så ni som läser det här.....
vilket är ditt 4:e kort?

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

4 kortet i 4 mappen ..från vilket år:)..jag har några tusen bilder så.....får kolla ..men det är säkert ett som jag inte kan visa...nää nu blir det till att knyta benhögen..tröt blir man på fredagskvällen...får ladda för morgondagen...kram..PIA