söndag 5 juni 2011

Sommarsöndag

Precis som de flesta andra söndagar
var jag på förmiddagsgudstjänst.
Alldeles vid Vänerns stand vid Hult.... ligger vårt sommarhem. Där i kapellet har vi våra gudtjänster på sommaren.
Idag var det Lennart och jag som var vaktmästare.
Det innebör bl.a. att vi ska fixa med blommor
till nattvardsbordet.
Det blev en riktigt fin bukett av vilda blommor.
Tripp, trapp och trull mina neseserer som jag sytt.
Super fint plastat tyg.
Tripp..... ska jag ha i min badväska med
schampo, tvål m.m.
Trapp....ska jag ha på jobbet med tandborsten m.m.
Trull.....för småprylar att lägga i Tripp eller Trapp.

4 kommentarer:

nene70 sa...

Va fina dina tripp,trapp,trull va.Du kanske tar upp beställning ;-)

inger35 sa...

Fina bilder och en otroligt vacker blogg.

Malin Rosén® sa...

fina sommarbilder!

Anonym sa...

Hej kompis. Roligt att läsa i din blogg. så gulliga väskor du sytt.
Rode.