tisdag 4 september 2007

Till min syster Christina

Har idag skickat dig länken till min blogg och antar att du tittade in så fort du fick möjlighet. Eftresom jag inte vet hur hemma du är i bloggvärden vill jag ge dig lite information. Bloggen fylls på uppifrån så om rullar nedåt hittar du mera kul. När det tar slut på sidan klickar du på äldre inlägg så kommer det mera. Hoppas det blir trevlig läsning för dig och att du inte tar illa upp om du får se dig själv på bild. Kramar från lillasyster

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåhallå kära lillasyster!
Va fint du har fixat till det. Härliga och bra bilder. Du får gärna använda bilder på mej men bara sådana jag ser lång och slak ut på haha...glest mellan dem troligen ; ) Ha en bra dag. Kram Christina

Anonym sa...

Ojoj nu var tryckfels Nisse framme eller om jag stavar som en kråka...troligen det senare...det ska inte va lång å slak utan lång å SLANK naturligtvis d.s.