måndag 29 oktober 2007

Sommar bilder i höstmörkret

Här visar jag några Lo:s som jag gjort under sommaren. Men egentligen tycker jag inte om att se sommarbilder nu när det börjar närma sig advent. Jag ska faktiskt börja titta lite bland mina bilder från förra julen och se om det finns nåt passande att använda till Mazzarins tävling. Temat för november är " Jul " och skissen var bra så jag ska nog försöka åstadkomma ett bidrag. Ja, så var det vintertid då. Det kändes i morse att kroppen var kvar i sommartiden. I morgon öppnar jag på förskolan och ska vara på plats 6.30 och då vet jag att jag är trött när klockan ringer även och det är vintertid. Jag avskyr dessa tidiga mornar men det är ju skönt att få gå hem vid 13.30. Denna veckan har ju skolorna lov och det märks även hos oss eftersom en del föräldrar studerar och en del är lärare och då blir ju barnen också lediga. Det är skönt för de barnen som är på förskolan varje dag och aldrig får lov att det blir lite lugnare ibland och man kan göra sådant man inte kan göra när det är full styrka. Själv har jag tagit semester torsdag och fredag eftersom Karin är ledig och jag tänkte att hon kaske vill hitta på nåt. Men just nu ser det ut som en semesterdag kommer gå åt till att köra skräp till soptippen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

you make me smile - kolla min blogg!

Anonym sa...

Trevlig blogg :) , halkade in på ett bananskal dvs genom någons gästbok ;) .
Hoppas att ansiktsførlamningen går øver! Här i Norge kør vi doppler undersøkningar av halsens blodåror som standard på sådana symton, men kanske du redan varit till det :) .

Håller tummarna før dig!

Anonym sa...

Trevlig blogg :) , halkade in på ett bananskal dvs genom någons gästbok ;) .
Hoppas att ansiktsførlamningen går øver! Här i Norge kør vi doppler undersøkningar av halsens blodåror som standard på sådana symton, men kanske du redan varit till det :) .

Håller tummarna før dig!