söndag 2 december 2007

1:a advent



Ja, idag är det 1:a advent och det är en dag jag älskar. Äntligen får man tända stjärnor och ljusstakar i fönstren. En annan sak jag inte vill missa är att gå till kyrkan och få sjunga " Bereden väg för Herran" och "Hosianna". Den här adventssöndagen har jag också hunnit med "Skyltsöndagen" i sällskap med Karin och sedan 60-årskalas med mycket gott.Det har varit mycket festande den här helgen för pappa har fyllt 81 år och vi firade honom igår. Christina och Putte var hemma i helgen och t.o.m. Calle, barnens kusin, var ledig från jobb och kompisar och var med. Det var jättekul att få träffas hela familjen.

Har varit lite dåligt med mitt bloggande på sista tiden. Vår dator har varit konstig en längre tid och det visade sig vara virus och är nu hos infektionsläkaren i Kristinehamn. Men nu har vi kopplat in en gammal t.v. Så nu ska jag försöka skärpa mig igen. Men inga scrapbilder kan jag lägga in för kameran är inte kopplad till den här datorn.

Inga kommentarer: