måndag 7 januari 2008

Henrik 21 år

För 21 år sedan blev jag mamma. Jag hade tillbringat
några dagar på förvården eftersom vattnet gått
alldeles för tidigt. På natten fick jag värkar som försökte
stoppas med tabletter och dropp. Men detta lyckades
inte så det avbröts på morgonen. Nu började en tid som
blandades av hopp och förtvivlan.
Så föddes då Henrik i vecka 27 . tre månader för tidigt.
Han mådde efter omständigheterna bra med fick
en lång tid i kuväs och sjukhusvistelse innan
han kom hem.

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej där....åh ..du får ge en stor grattiskram till din stora son:)...jag fick min son tre månader iförväg jag oxå....men lite blir stor...:)...go fortsättning föresten...är så sällan inne på annas..(skäms)..men tiden träcker inte till någonting snart..hinner inte scrappa eller blogga....bara liiiite ...och du är sååå välkommen till arvika ..på en kopp kaffe..slå en pling på telefo eller datorn ..du:)...får man länka din sida...? Om du tycker det är ok..skriv en kommentar inne hos mej ...PIA