söndag 27 december 2009

Vit jul : )

Åh, vad härligt med en vit jul!
Och en GOD JUL hoppas jag att nu alla haft.
Jag draddades av ett I-lands problem...
......telefonen är paj och därmed internet.
Inte kul när man vill se vad ni andra har för er.
Så idag har jag begett mig till jobbet för
att stilla mitt datorbegär.
Mycket julsånger har det blivit men snart tonar dom ut.
Men till nästa år igen.......
samma gamla skibvor med samma gamla sånger.
Upptäckte att jag har fyra cd-skivor med nästan
samma sånger och artister på.
Omslaget är olika så jag har ju trott att jag
köpt en "ny" skiva.
Lurendrejeri tycker ja....npgot för Sverker.
I morgon är det arbetsdag igen.
Ja, jag vet inte om det blir så mycket arbete
för vi har inte så många barn som kommer.
Och förmodligen kommer de att förströ
sig själva i snön bara det inte är för kallt.
Nu ska jag ge mig ut i vintern, ut på de
snöiga vägarna som visst snöröjarna glömt bort.
God fortsättning på julen och livet!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gott Nytt år min Vän! Kram Petra

♥ Pia... sa...

hihi..tack för den du:)..kolla in inlägget nu då:)..god fortsättning på det nya mysiga vita året...kram...Pia