onsdag 2 april 2008

EFIT(ett foto i timmen) är något som många bloggare roar sig med. På ett bestämt datum ska man dokumentera sin dag. Den 29/3 var en EFIT-dag.

05.45 gick jag upp
06.45 hämtade jag upp Anette och Angelica.
07.45 var det dax att öppna tvistpåsen.
08.45 vi stannar till i Åmål där några går på.
09.45 gott med kaffe och smörgås!
10.45 bussen full med förväntansfulla tjejer.
11.45 kön in till mässan.
12.45 hämtar lite luft på balkongen
(i bakgrunden Liseberg).

13.45 besök i Mazzarins monter.
14.45 här vankas kinamat
(det bästa jag vet).
15.45 på väg tillbaka till mässan
efter matpausen.

16.45 just innan vi skall åka hem
träffar jag på Pia.17.45 vi samlade till en present åt
Veronika för att hon fixade resan.
Diana och Hilda överlämnar presenten.

18.45 vi rastar i Brålanda.
19.45 Helen och Karin delar upp
saker vi köpt tillsammans.

20.45 mörkret har lagt sig utanför bussfönstret

Lena har plockat fram en bok.

21.45 Hemma igen med alla kassar.
22.45 efter att jag titta på inspelning

av Vem vill bli miljonär

går jag och lägger mig.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att få en liten glimt av eran resa. Nästa gång skall jag hänga på. :-)

Anonym sa...

Åh vad kul ni verkar ha haft det! Kul att få se lite bilder!

♥ Pia... sa...

Hejsan...jag fastande allafall på bilden ser jag:) ha en utomordentligt härlig helg..PIA