torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen......

är det ju idag och även om den igår
i "stilla veckan" så är den allt annat än stilla.
I Kristinehamn anordnas då alltid en
Påskparad och jobbar man då, som jag,
på en förskola så måste man ju ut på stan
och vara med.
Alla 27 barnen skall då komma i ordning
med kläder och ansiktsmålning.
och det viktigaste av allt....
.....alla 27 skall vara med tillbaka hem!!!
Det lyckades vi med i år också.
(ja, nu var inte alla 27 på förskolan idag)
~~~~~~~
Efter avslutad arbetsdag och trängsel
Ica Maxi så begav jag hemåt.
Då var jag så glaaaad att vi fixat
det mesta för påsken redan förra helgen.
~~~~~~~
Oj då jag höll ju på att glömma...
Färjestad tog SM-GULD!!!!!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hihi..jasså gjorde de det:)..har jag nog missat..hihi..som om jag inte HÖRDE det igår...min lilla gubbe skrek HÖGT......önskar dej en trevlig påsk..Kram..PIA

Anonym sa...

Jaa va gött vet du med sm gul.ha en attans glad påsk på dej o din familj kraam