måndag 6 juli 2009

Semester

Så har det redan gårr en dag på min semester.
Men jag har en massa dagar kvar då jag kan göra
precis vad jag vill och när jag vill.
Och lagomt till min semester kom det lite skönare väder.
Det var faktiskt oliiiidligt att jobba de sista veckorna.
Nej, är det värmebölja ska man ligga i vattnet
och inte jobba. Och jag låg verkligén mycket i vattnet
och skön badtemperatur har det vartit.
Ja, just det....har det varigt. Trodde att jag skulle
kunna doppa mig idag också men det gick bara inte.
Visserligen har det regnat och varit kallt
men att tempen sjunkit till 12 gader det
hade jag inte väntat mig. så det blev ett fotbad bara.
Hoppas på bättre tider.

1 kommentar:

irene sa...

Att det aldrig kan få va lagomt,var aldeles för varmt ett tag o nu är det bara kallt o regnigt.Man blir då aldrig nöjd;-)