tisdag 21 juli 2009

Semestern fortskrider.....

För några veckor sen fyllde jag ju 50 år.
Hade undanbett mig all uppvaktning
i tidningen men eftersom inte alla mina vänner
är läskunniga så hade några missat detta.
Så i lördags tog dom mig med på en åktur
med Christine af Bro, en stor träbåt. C:a 45 personer var det med på båten men vi var 8 i vårt sällskap. Vi startade från Kristinehamn 10.00 och var tillbaka där 19.00 efter att ha varit i Karlstad och vänt. En del klev av i Karlstad och tog buss tillbaka. Här har ni mina vänner. Ja, fast paret längst fram till vänster hörde inte till oss. Vi hade fint väder på resan till Karlstad men på hemvägen var det lite blåsigt men det gungade inte med oss bara stänkte lite. Idag har jag varit till frissan. Det är skönt att få snygga till sig lite.

1 kommentar:

Irene sa...

Ja men är det inte värre påhitt vännerna hittar på så är det väl rätt ok ändå,även om jag nog tycker personligen att man ska respektera ens önskningar.kram