söndag 18 april 2010

Karin har blivit 20 år!

För 20 år sen befann jag mig på Karlstads BB.
Det hette så då för det var innan patienthotellet
blivit byggt.
Påskhelgen var precis avklarad och jag hade
mått pyton hela helgen och inte fått behålla
nån mat.
En vecka hade jag gått över tiden
och hade fått vänta nog länge tyckte jag.
På tisdagen hade jag tid på mödravården.
Så.....nu skulle jag se till att bli igångsatt!
Och så blev det.........
i kvällningen 17 april kom Karin.
Så idag firade vi Karins 20-årsdag. Eftersom hon hade skoluppdrag igår på sin dag fick det bli att vi åkte dit och firade idag. I folkhögskolans allrum firades vår 20-åring. Senare blev det middag på restaurang. Pojkvännen Mats var givetvis med. Vi hade en mycket trevlig och lyckad dag. Vi såg oss om lite och bla. besökte vi en strutsfarm.
Jag vet inte om det var vi eller strutsarna
som var mest nyfikna.
Lite skrämmande var det allt med dessa jättar.

3 kommentarer:

Karin sa...

Det var en jättemysig dag! Var så kul att ni kom! :) Tack för presenterna, fikat och maten :)

Anonym sa...

Å va det är bra med IT. Nu kan man nästan vara med på 20-årskalaset. Både bilden på ungdomarna å strutsarna var kul att se : )
Ser fram emot att få komma "hem" till Valborgshelgen å träffa hela familjen.
Ha en bra vecka!
Kram S.syster

Irene sa...

oj va åren går.Dennis fyller 20 i höst!! Vilka fina ungdomar och fräsiga strutsar =)