söndag 15 februari 2009

Hittat i bloggvärlden....

Kolla in dessa underbara tårtor!!!!!
Jag är verkligen sugen på att gå en kurs.
Tror att det finns en tjej här i Kristinehamn
faktiskt som har kurser men det är dyrt.
Undrar om tårtorna är lika goda
som de ser ut.
Förresten....kan man verkligen skära i en
sådan här tårta!?
Jag skulle inte vilka ta första biten.....
Här kan du se fler konstverk.
~~~~~~~~****~~~~~~~~
****
Hittade det här vackra USB-minnet.
Det vore väl något att ha runt halsen med
alla viktiga dokument och bilder inlagda på.
Och en fin present till tjej(för att vara fördomsfull)
Men priset var inte så fint 1450:- tror jag.
I och för sig så vet jag inte vad ett "vanligt"
USB-minne i samma storlek kostar heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns något till dig i min blogg :)

♥ Pia... sa...

Hej ..där pusselbiten..hoppas du är kryer nu...vilka härliga goobitar du funnit.. nää inte jag heller skulle vilja ta första biten:)..men sen du...hihi...ha en skön och gooo måndag..kram..PIA