tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen....

Självklart blev det en semla idag.
Dock inte en av dessa utan från
mitt favvo-konditori....Ejes konditori.
Skulle varit på ett möte idag...trodde jag...
men jag hade tagit fel på dag så istället
blev det semelfika med Lennart och mamma.
Mysigt att gå på kondis.
Ja så har jag fått en utmaning igen.
Den här gången gick det ut på att:
1. Leta fram bild 6 i mapp 6
2. Lägga ut den på bloggen
3. Utmana några andra bloggare att göra likadant.
Utmaningen kom från:
http://solkatterdammrttor.blogspot.com/ Detta var min bild..... inte helt lik mig!
Lekte med ett 2program där man kunde
fixa till olika frisyrer.
Nu utmanar jag:
~~~~~~~~~
~~~~
~~~~~~~~
Har även fått en award av:
Detta är jag inget bra på så jag tillägnar
denna utmärkelse alla bloggvänner
jag brukar titta in hos.
Ni lyser upp min vardag.

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Haha..sååå snygg du var..hihi...ja ska anta utmaningen..men i möra först:)..och du ja tog en liten semla idag med:)..en liiiiten mini..men goo..kram..PIA

Sara sa...

Mums! Jag älskar semlor! Härlig blogg du har!
/ Sara

Skaparstigen sa...

Trevligt med utmaning! Det får bli morgondagens inlägg!

Lisbeth sa...

Hej och tack för inlägg på bagarstugan...
vad Goda semlor du gjort, ser jag!

Jag är arbetssökande lyxhustru!
Bakar och njuter av lite ledig tid. Umgås med familjen och fikar, lagar mat och städar!
Livet pågår!!!
Kram! Lisbeth