söndag 7 juni 2009

Idag är första dagen på resten av ditt liv.....

Varför kan jag inte lära mig att leva här och nu.
Alltid en massa före och efter.......
Just nu är det före och efter studenten.
På fredag tar Karin studenten och det ska bli sååååå kul!
Men det är mycket att tänka på.
Det känns också lite skrämmande......vad
blir det sen.....ska hon flytta...vart tar hon vägen???
Men...nu ska vi ta en sak i taget.....nu ska vi
fira och ha riktigt trevligt med släkt och vänner.
men vad är det egentligen för sommar?
Så här såg det ut på vår balkong i eftermiddag. Jag, liksom många andra har gjort min plikt eller rättare sagt utnyttjat min rösträtt. Jag hörde en politiker säga: "Det gör inte ont att rösta Hoppas du tog tillvara din rättighet så vi får ett riktigt bra Europa.

2 kommentarer:

Irene sa...

Ja det är så kul att dom tar studenten våra barn,men tycker också det är lite jobbigt detta med får dom jobb,flyttar dennis hemifrån nu.Men som sakt först firar vi dom riktigt ordentligt för det är dom värda,så tar vi det andra någon annan gång =)Kram på dej

♥ Pia... sa...

Hejsan...hinner nästan inte att kika in till nån nu för tiden..och jag har ändå inte nån student ...visst är det både fantastiskt och jobbigt när ens barn ska pröva vingarna sina..inte för att man missunnas att de får flyga lite ..men gråter en skvätt det gör man ..näää nu ljög jag..grät floder det var vad jag gjorde..men som sagt..njut av din dotterns student nu och hälsa henne ..grattis och lycka till från mej..kram..PIA