torsdag 28 oktober 2010

Årets julvärd i Svt........

.....ja, det är ju alltid spännande.
Förr visste man men nu får man fundera och gissa.
Kommer du ihåg vem det var förra året?
Läste på en blogg att i år ryktas det om
att det blir.......
Fredrik Lindström
eller..... Fredrik Skavlan. Jag gillar båda två men tycker nog att vi ska ha en svensktalande julvärd. (Tro nu inte att jag är sverigedemokrat) Kan ju också passa på att berätta att jag känner Fredrik Lindströms farbro och kusiner. Förra årets julvärd var ............ .............Lisbeth Åkerman

2 kommentarer:

Alma sa...

Ja det blir ju spännande att se!
Skrev precis igår i facebook att jag saknade din blogg med allt fint du fotar och skriver.Så får jag se en komentar från din syster senare stt du börjat blogga igen.Va glaaaa ja ble...Gick genast in och kollade men var för trött för att skriv då.Varmt välkommen tillbaka!Har kollat in många gåner i höst men just nu hade jag gett upp.Ha en riktigt tervlig helg!

Alma sa...

Tryckfelsnisse var visst framme.Skall ju givetvis vara trevlig och inte tervlig....