söndag 31 oktober 2010

Ja, som ni märker håller jag på att fixa till bloggen igen.
Tänk att man inte kan hålla fingrarna i styr.
Det hela började med att jag längtade efter snö
och skulle fixa lite snöfall på bloggen.
Hittade en länk och fick till snöfall.
Sen kom jag på att jag måste ju testa hur man
ska ta bort det för så småningom blir det ju vår igen.
Det var då det hände!
Tryckte på något om standardinställning eller så.....
Men nu håller jag på att försöka lära mig lite nytt.
-~~~~~~~
Helgen har varit riktigt bra.
Igår kväll var jag på klassfest/träff.
Vi som slutade 9:an för 35 år sen var inbjudna.
Det var bara 6 st. från vår klass.
Men de 3 tjejerna jag umgicks mest med var med
och 2 trevliga pojkar.
sen träffade man ju många andra man känner igen.
Men det var många gamlingar där.........
.....och alla var jämnåriga med mig.
Vill också visa en blöjtårta som jag gjort
till en kompis. den blev en doppresent
till hennes brorsdotter.

2 kommentarer:

nene70 sa...

va trevlit med åter träff.och vilken rolig o anorlunda tårta =) kram

Karin sa...

Jättefint!! :D