söndag 24 oktober 2010

Vår bästa tid är nu.....

Jag har haft en riktigt bra helg med både
jobb, vila, umgänge och underhållning.
Lördag förmiddag hjälptes vi alla åt att städa.
En skön känsla nät det är gjort.
Så blev det en tur till skogen för att skaffa
ris och mossa till min plantering.
På eftermiddagen var jag, mamma och min
granne Monica till Kristinehamns kyrka på konsert
med Kjell Lönnå och Sundsvalls kammarkör.
En riktigt härlig och helig stund.
Undrade lite i förväg om det var "pensionärsvarning"
när man åker på Kjell Lönnå Konsert.
Visserligen var jag nog en av de yngsta men det
var verkligen toner och rytmer som passade alla åldrar.
Och så gick ju behållningen till Läkarmissionen!
Efter konserten blev det smörgåstårta här hemma.
Till det anslöt sig även grabbarna/gubbarna.
Vad jag har gjort idag kan ni delvis läsa på min andra blogg
livsviktigtblogg.se

2 kommentarer:

nene70 sa...

Låter som en bra helg,och fin plantering du fått till.kram

mor i hultstugan sa...

Nu minnsan är du igång och bloggar för fulla segel. Kul!