söndag 8 mars 2009

Jag har testat och ändrat och testat igen
men ändå blir jag intee riktigt nöjd med
bloggens utseende. Nu är jag tillbaka till
en variant som jag haft tidigare någon gång.
Men, men ett inlägg ska det bli i alla fall.
Det blir inte så mycket scrapbooking eller
kortmakeri för mig nu för tiden. Men ibland
rinner lusten till. En av mina arbetskamrater
fyllde år och jag fixade till ett kort.
Nu är snart den här helgen till ända.
Den slöaste helg på länge.
Igår bakade jag så då gjorde jag ju lite nytta
men annars har lag mest slöat.
På för middagen såg jag 6 sångsvanar
som landat på en åker här i närheten
Jag började få vårkänslor men de varade
bara ett par timmar. Sedan började det
att snöa och gör så fortfarande.
Så nu finns inte tillstymmelse till
vårkänsla kvar.
Nej..."än är det vinter kvar säger mor..."

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Haha..var det en sån skylt som var omarbetningen...hihi..nu förstår jag..tycker du gjort fint på bloggen din ..jag ändrar oxå snart..har haft det här riktigt länge nu..vill förändra ofta men ..tiden ...kära du..tiden..den räcker inte till för nåt..och scrappa ..VAD är det???!!..vill så gärna men har tappat lite av gnistan..beror en del på min grannes tragedi..begravningen är nu på onsdag och jag bävar för den...en ung människa som man ska följa till sista vilan....men livet är så hårt ibland...nu ska jag snart till jobbet..där de små liven skuttar och hopppar där vilar inga ledsamheter precic..kram..PIA

Anonym sa...

usch ja va det snöa :-( Nu vill jag ha våår :-) kraam