måndag 2 mars 2009

Nu är jag hemma igen.....

Vet inte om det är någon som märkt det
men jag har varit borta (från bloggvärlden)
några dagar.
Karin och jag har varit och hälsat på
syster Christina, Putte och Frida
i Halland. närmare bestämt Slättåkra
som ligger utanför Halmstad.
Vi tog tåget från Kristinehamn
på fredag morgon och var hemma
igen söndag kväll.
Vi har hunnit med att shoppa både
i halmstad och på Ullared.
I huset finns också:
Hunden Pettson
och Katten Findus En tur till havet var vi ju tvugna att göra.
Blev faktiskt riktigt sugen på att bada.
Men tog mitt förnuft tillfånga trotas att
jag hade en nyinköpt baddräkt från
Ullared i bilen.

Tack Christina, Putte och Frida

för en jättetrevlig helg!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ahaa...var det där du var???..tänkte nästan att du farit te Ryssland....hihi...näädå skämtar bara....vad roligt och hälsa på släkten så där...och bli lite ompysslad..baddräkt sa du...inte var du väl tänkt att ta ett salt dopp:)...badhuset nästa då kanske....skulle jag behöva som omväxling te motionen.....meeeeen det är sååå många OM emellan för att komma dit..än är det för kallt i vattnet på badhuset..nåt som jag bara tror..sen så är det volangernasom är i vägen...sen är jag ...för lat .:)...ha en bra tisdag..sköt om dej..kram..PIA

Anonym sa...

va härligt,men en helg med systra di.kram på dej