fredag 12 november 2010

Vintern har hälsat på.

Ett par härliga vinterdagar fick vi i alla fall.
För tidigt tycker en del men jag njuter.
Julkänslorna slog till så julmusiken kom igång
redan när första snöflingan föll.
Lite dåligt väglag har det ju varit men med
rejäla dubbdäck går det bra(än så länge) Lek i snön och en sväng till pulkabacken
hann jag med tillsammans med "mina" barn.
Det där med att mata fåglarna det är det fler som uppskattar. Lakrits satt och lurpassade på dom små stackarna och till slut blev suget efter en middag för stort. Han tar ett skutt men lyckas inte fånga någon. Desto snabbare var Henrik som lyckades fånga detta på bild.

5 kommentarer:

mor i hultstugan sa...

Vilken mästerfotograf!

Karin sa...

haha Sån härlig bild! :)

Alma sa...

Vilken skicklig fotograf.Helkul!

nene70 sa...

Vilken härlig bild!!
Just därför jag inte matar fåglar.dom får äta hos grannarna,för min katt lyckas alldeles för ofta fånga dom små krakarna =(

Anonym sa...

Otroligt bra kort! han kan han min käre systerson!/ /s.systern/mostern