tisdag 24 november 2009

Julklappsbekymmer.....

Idag är det alltså precis en månad till julafton.
Och det mesta av det som ska göras innan
dess tycker jag är roligt.
Men det som stressar mig allra mest är
JULKLAPPARN
"Det är saligare att giva än att taga",
heter det ju, men jag känner mig inte
speciellt salig när jag går där i affärerna
och ska komma på nåt att köpa.
Man vill ju att mottagaren skall bli nöjd
och allta helst också överraskad.
Men detta är ju ett I-lands problem
när man har det mesta man kan önska sig.
Nu ska jag kräva in önskelistorna så
jag får detta ut världen snart.

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hm..jo men visst är det svårt detta med julklappar..så svårt..och så frågar man nära och kära vad de vill ha..näääääää önsker mej inge har allt..jogubevars..visst har vi allt..men en liten sak kan de väl komma på??..hur gör du själv..kan du komma på nåt:)..kram..pia som önskar sej en massa saker..