måndag 20 oktober 2008

Som vanligt hämtar jag ideer från andras bloggar.
Detta hittade jag genom Pias blogg
En blogg som är värd ett besök(som sedan blir fler)
Men denna "dagnedräknare" var inte
heller vad jag tänkt.
När den hamnar så här i ett inlägg
flyttas den ju ner för varje nytt inlägg
jag gör så snart är den ju borta.
Får leta vidare efter någon mindre
som kan placeras på sidan.
Detta är verkligen ett I-landsproblem

Ja, 66 dagar det går fort.

Men än så länge är det höst. Just nu stormar

det nästan utanför fönstret.

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej du:)..i landsproblem..jaja..hah..så kan det vara..appropå detta du skrev hos Anna om hur man får dit bilder på tyg..det finns nåt som heter t-shirt transferpapper som man köper på ex.bokia eller fotobutiker..claes olsson m.m..och gör precis som det står på beskrivningen där..fråga annars om du vill veta mer..gonatt..PIA..oj då nu hann jag före ANNA :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

visst är det roligt när man får ideer ffrån olika bloggar å butiker.Det finns ju så mycke man kan göra själv ju...*LER*

Kram nilla

♥ Pia... sa...

hej..jisses vad jag undrade vad du menade med tjuvläsa anna(n)s post..kommer ju inte ihåg vad man skriver överallt:)..haha..men det var visst inte såå farligt..hehe..PIA

Geta sa...

Hej!
Hittade till dej via Pia-vardagsrummet. Vilket underbart sovrum ni har fått till, med pysselhörna och allt! Gulliga möss och ramsa. Den har jag inte hört förrut(jag är också förskollärare).