onsdag 29 oktober 2008

Läggdags.....

Ja, klockan har hunnit bli 23 och jag borde
gå till sängs. Är väldigt morgontrött
och i morgon ska jag upp 6.30.
~~~~~~~~~~~~~
Den här veckan har jag, förutom att jobba,
hunnit med diverse sköt-om-dig-saker.
Måndag var jag först hos optikern, där jag
snart kom på det klara med att jag inte
har råd till några nya glasögon just nu.
Efter det var jag på massage mmmmmmm.
Min arbetskamrat visste en tjej som
utbildarsig till massör som tog emot
för en billig penning på sin praktikplats.
Efter det var det vattengympa.~
~~~~~~~~~~~~~~~
Tisdag var jag till tandläkaren.
I vanliga fall gillar jag inte att gå dit
men det här besöket har jag väntat på.
Det är så att jag snarkar och detta gör
att nin nattsömn inte blir som den ska.
Så nu ska det bli en "snarkskena"!
Hoppas, hoppas, hoppas att det blir lyckat
för skenan kostar 5690:-
(varför blev man inte tandläkare?)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Onsdag, kort och gott
jag var till frissan.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj va mycke du har gjort,ja skulle också behöva en snarkskena,jag sover också dåligt och får ha en eget kryp in för att jag snarkar hihi.