söndag 19 oktober 2008

Vid datorn ....som vanligt

Den här kvällen har jag ägnat mif år att
leta räkneverk. Ville ha ett som räknar
ner dagarna till jul.
Men det blir inte riktigt som jag vill.
Det som ligger här på sidan blev rör stort
och det som kommer härunder hamnade
där och jag kan inte få det dit jag vill.
Men visst borde man kunna ändra
storleken på "gadget"...någon som vet?
Nu är klockan så mycket så jag får ge upp
kanske det lyckas bättre en annan dag.
Jag är tacksam för tips på räkneverk.
Hade tänkt mig något mindre med
bara siffror som tickar på.

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej Marianne..näää du inte kan jag heller ändra storleken på gadgeten..:)..min julräknare sitter längst ner och är oxå stor...ha en trevlig dag..kram.PIA

Anonym sa...

va kluriga ni är med massa roliga detaljer.kram