måndag 5 januari 2009

....ja nu blev det lite konstigt.
Bilden här under skulle komma över
men så blev det inte och jag fixade
inte att ändra på det.
Jag kan inte allt öven om jag kan mycket hi, hi
Ja...nu har vi endast en helgdag
kvar på det som jag kallar
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
JULHELGEN
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
~~~~~~
Bilden här under är en av mina
ljuskronor som jag stöpte.
Ett par av dom har jag gett bort
men den här har prytt vårt
matsalsbort i julhelgen.
Efter som hela ljuskrinan är gjord
av ljusvekegarn och stearin
brann den ner "till grunden".
Ett tag var det 18 lågor som brann.
Riktigt häftigt.
~~~~~~~~~~~
I morgon är det trettondagen
och då kommer dom ju fram........
ja vilka då?????
Skriv en kommentar om du fattar
vad jag syftar på.
Ha det så gott på
Trettondagsafton!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Öööhh..inte fattar jag nåt..??..snacka om fågelholk här:)...måste varit häftigt det där med 18 lågor..hm..tänk ...ja nu är snart den glada julen.. slut ..slut ..slut........men vem är det som kommer fram??..det får du gärna tala om..hihi..kram..PIA

Anonym sa...

ja nu fattar jag inget heller?? vad kommer fram?? nu måste du förklara!!