fredag 2 januari 2009

Så var det helg igen....

....och en vanlig helg till på köpet......
en vanlig lördag och en vanlig söndag.
Jag blir så snurrig på alla helgdagar,
men skönt är det.
Idag jobbade jag 9.30-16.30 om man
kan kalla det jobba. 2 personal och 2 barn.
En underbart vacker dag har det varit idag.
Tog en vinterbild på Kristinehamns finaste
gata....Trädgårdsgatan.
Här bor en av mina vänner.
Undrar om hon såg mig när jag smög
omkring med kameran?
Vet inte heller om hon läser min blogg.
~~~~

1 kommentar:

Min Skattkammare sa...

Hallå igen!
Vilken vacker vinterbild! Visst bor vi i ett vackert land!?
Du undrar om priset på mina tavlor. Trätavlorna (utan ram) kostar från 140:- (små) till......tja, det beror ju på hur stora de blir, men en som är ca 40x30 kostar väl ca 500:-.
Många tycker att det är väldigt bra priser, och det är lite meningen. Jag tycker att det är roligt om "vanliga" människor också kan handla en tavla de tycker om utan att bli ruinerade. ;o)
Du är så välkommen att ta en titt här!
Kram Kicki