lördag 31 januari 2009

Önskar er alla en GOD helg


glitter-graphics.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..sitter här och är lite sugen på nåt sött..har inte varit det på ett tag nu..och så kommer man hit..freserska där..nu blir det till att knapra på en morot när man bloggar så inte man blir frestad av gosakerna..ha en trevlig helg själv du..PIA

Alma sa...

Åååååh det såg gott ut.Tur att det inte fanns hemma i mitt skåp.Men lite glass eller något onyttigt kan väl alltid slinka ner.
Tack för hälsningen genom http://skaparstigen.blogspot.com/ som just nu har utlottning på en lättskött tax.Kolla får du se!Din katt behöver kanske en kompis.
Du har en superfin blogg Marianne.Helläckra bilder som du tagit och många tänkvärda ord.Kollar ofta in hos dig.
Hälsa hela din familj!
Kram

Geta sa...

Oj vad mycket gott. Ja du jag vet hur jag får till en blogglista men är inte rätt person att lära ut genom enbart text. Jag är en sån som tar till både armar och ben när jag ska förklara saker:) Vardagsrummet- Pia hjälpte mej så fråga henne, hon är duktig på att förklara.
Ha en trevlig söndag kväll!
Kram.